Nakit Jelenica - H&M Jewelry Choker Set

00:22:00

"Be bold,
Be brave,
Be you!"



Zdravo svima!
Poslednji radni dan u nedelji je pred nama.
Petak nam zaista donosi mnogo toga...dugo željeni vikend, odmor i slobodno vreme.
Nakon ovog posta bićete u velikoj nedoumici, poželećete nov nakit, ali zaista!
Da Vas ne bih više držala u neizvesnosti počećemo sa postom.
Danas govorimo o H&M nakitu koji možete pronaći na društvenim mrežama stranice Nakit Jelenica.
Pa počnimo!


Stranica Nakit Jelenica već duži niz godina posluje u našoj zemlji.
U svom asortimamu sadrži H&M nakit kao i kozmetičke proizvode pomenutog brenda.
https://m.facebook.com/JelenicaNakit/
Kao potrošač/kupac nisam do sada naišla na veći profesionalizam.
Ono što karakteriše Jelenu i njen rad jesu odgovornost, tačnost, pristupačnost i učtivost!
Isporuka proizvoda se vrši Post Express-om a mogućnost primanja pošiljke imaju svi gradovi u našoj zemlji.
Današnji post je samo prvi u nizu koji ćete čitati na mom blogu o nakitu i kozmetičkim proizvodima sa ove stranice.
Ovog puta odličila sam da Vam predstavim prelep set od dva chokera brenda H&M.


Ovo je jednostavno bila ljubav na prvi pogled!
Ako pratite moj rad na Instagramu ili blogu sigurno znate da sam opsednuta čokerima.
Ovaj set me je apsolutno oduševio.
Oba čokera su divnog dizajna i odličnog kvaliteta.
Mogu se nositi zajedno ali i samostalno.



Prvi čoker iz seta je braon boje.
Ima taj mat osećaj pod prstima.
Materijal je nalik prevrnutoj koži.
Veoma lepo izgleda na vratu, nije težak i veoma je prijatan.
Drugi čoker je sasvim drugačiji.
Elegantan je, girly, cvetan i sadrži kristale.



Veoma lepo i lako se kombinuje.
Kao što sam i napomenula, izgleda jako lepo samostalan ili u kombinaciji.
I kvalitet je odličan.



A sada sledi deo koji će se Vas sigurno zainteresovati!

Na Facebook stranici Nakit Jelenica je trenutno VELIKO SNIŽENJE!
U ponudi je čak 255 proizvoda po jako pristupačnim cenama.
Pogledajte album ovih proizvoda jer ćete sigurno pronaći nešto savršeno za sve Vas.



A ja sam izdvojila par predloga koji su meni bili simpatični a koji apsolutno odgovaraju svima bez obzira na godine.
Pa pogledajete:








Naručivanje se vrši u Inbox-u / DM

na Facebooku /  Instagramu ili na kontakt telefon +3816414338449
(Viber, SMS).
Nadam se da Vam se dopao neki od predloga, ja apsolutno svima  preporučujem Nakit Jelenica proizvide.



· Nakit Jelenica Contact Info ·
Telefon : +3816414338449
Budimo u kontaktu na društvenim mrežama!
Instagram - @En_Angie

Twitter - @En_Angie

Do sledećeg čitanja!

Voli Vas sve!
En
xxx

DISCLAMER: PR proizvod!

You Might Also Like

2 коментара

  1. Cokeri mi se mnogo svidjaju, definitivno bih nosila oba. ♥ Takodje ne mogu a da ne primetim tvoj make up, zaista je prelep! ♥☺

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stranica Nakit Jelenica u svojoj ponudi ima divan asortiman cokera, obavezno pogledaj, mozda nadjes nesto po svom ukusu. Hvala na komentaru Sandra. :)

      Избриши

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images